Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

duminică, 9 august 2009

Marea a fost...este..si va fi un vis..


Marea este visul fluviului.[Ioan Gyuri Pascu.:)].
Asemeni fluviului care asteapta cu ardoare sa ajunga la mare sunt si eu.Determinat de un vis,fluviul isi duce impacient apele pe ultimul drum.Lipsita de rabdare ma indrept si eu catre...mare.Dar ce este marea?Sa fie atat de mare precum ii zice si numele?...Odinioara oamenii credeau ca este nesfarsita.Gandurile mele sunt aidoma ideilor lor,atunci cand privesc in zare.La fel ca fluviul visez si eu la acel loc cu mult "soare care in rasarit isi spala-n mare lancile cu care-a ucis in goana noaptea ca pe-o fiara"[Lucian Blaga.:)],la acel loc unde nisipul imi dogoara picioarele si sarea din apa imi incalceste parul.Abia astept sa simt olmul porumbului copt pe degetele mele,sa privesc cum mi se usuca nisipul pe talpi atunci cand ies din mare,sa ma plimb seara pe faleza sub un cer acoperit de stele si sa mi se faca rau din cauza gustului sarat al apei.Toate aceste aspiratii le voi trai la mare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu