Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

miercuri, 31 martie 2010

Neeeee...

astăzi nu mai am chef să lenevesc.
Azi îmi fac unghiile roșii după mult timp și tot azi voi revedea acel zâmbet.
Astăzi vreau să țopăi pe scări și tot azi vreau să mă prostesc în ploaie.
Azi am chef să ascult..azi nu mai dorm.
Vreau blugii negri și mai vreau acel tricou special.


Am chef să ascult muzică tare și am chef să citesc.
Astăzi pot face multe!Și nu doar astăzi și mâine am timp.Să nu uit de poimâine și nici de ”mâinele lui poimâine”.Astăzi pot și astăzi o stresez deseară.

Azi îmi e dor și tot azi râd.Azi îi văd ochii și tot azi am uitat unde am lăsat acel ceva.Nu îl mai caut mult.


Azi a fost deosebită,cum nu mai fusese de ceva vreme.Azi e azi si tot mai e.Azi mi s-a stricat telefonu.


Și mai am atâtea de făcut.
Oricum mai trebuie să te văd și pe tine ca să am o zi perfectă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu