Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

luni, 1 februarie 2010

Își face bagajele...

și pleacă din viața mea.Dar nu pentru totdeauna..pentru că va reveni,mai vioaie,mai proaspătă,mai fericită.
Nu-și amintește unde a ascuns poza ta,a uitat să-și pună sentimentele la loc în cutie,nu știe unde a lăsat ultima scrisoare de la tine,dar un lucru e cert:ea pleacă.
Și o las să plece,pentru că mi-a promis că va reveni.Și am încredre în ea,defapt cum altfel...doar face parte din mine.
Și uite-o!Acum zămbește,țopăie de colo colo știind că mâine va pleca.Dar se întoarce curând,însă nu mai repede de termen,nu mai repede de ziua când va fi pregatită să reînceapă o nouă perioada.
Dar știe că undeva rătăcită a rămas urma ta,mirosul tău e în hainele ei,parfumul tău pe gâtul ei,privirea ta adânc în suflet și urma pașilor tăi lângă călcâiele ei.
O privesc cum pleacă,și eu..și tu..noi.Se duce,normal merită o pauză.
Se îndreaptă spre un loc unde să mediteze.
Și-a luat valiza și a plecat...e atât de mică și totuși atât de zglobie,atât de mică și totuși atât curajoasă..e atât de deteminată de un vis..pentru că va reuși.
Iar eu ce pot să fac??
Să mă uit la ea cum pleacă și să ramân consecventă idealului ei.
Pentru că ea e parte din mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu