Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

joi, 17 iunie 2010

Mirajul unei ...

dimineți din iunie..Înfioară-mă... lasă-ți privirea să-mi pătrundă gândul.
Artă-mi grația ta, onduindu-te după vânt. Deschide-ți mintea și nu privi în urmă.
Ești tot ceea ce ești și ce trebuie să fi. Plutește fără să vezi abisul.. cufundă-ți trupul în roua dimineții și mângâie-te cu razele soarelui.

Simte nisipul pe tălpi și privește-ți oglindirea în lac. Fă abstracție de tot ce este și totuși privște ceea ce vezi cu ochii minții. În același timp ești ceea ce ai fost și ce ești, ce vei fi și ce vei rămâne. Pentru o clipă te afli în mintea mea.

Și ști ce? Te văd.. da! Îți văd glasul și îți aud zâmbetul.. pot chiar să îți simt atingerea și să îți înțeleg privirea.. ceea ce este ciudat, pentru că tu nu ești aici. Dar sentimentele te aduc acolo unde îți este bine.. parfumul meu și al ploii te poartă acasă.

Nu întârzia te rog! Că se răcește timpul ... și el nu iartă! Și ști cum e...dacă el curge, să curgă în pahare. Să îți bei copilaria dintr-un pahar, și bătrânețea dintr-un pocal.

Grăbește-te să ajungi.. înainte de ora cinci! Altfel... timpul nu va mai curge pentru amandoi, va curge pentru mine și pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu