Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

sâmbătă, 19 iunie 2010

Zâmbește-mi...

și ia-mă în brațe..!
Înfioară-mă și lasă-mă să privesc spre stele..
Învelește-mă cu o pătură țesută din adierile verii și întinde-te lângă mine.
Păstrează liniștea și vorbește-mi prin priviri, ia-mă de mână și promite-mi că mâine va fi o zi mai bună.

Hai să ne punem o dorință!!
Ce ți-ai putea dori?
Eu îmi doresc să mă trezesc lângă un lac de munte,în spatele meu sa fie un pisc,în dreapta o pădure,iar în stânga chipul tău. Hai să ne oglindim în lac..îmi văd reflexia, tu ți-o poți vedea pe a ta?
Îmi văd curcubeul, tu-l mai poți vedea?
Sunt îmbrăcată în culoarea mea preferată..fericirea.A ta care este?

Care mai poate fi când ai uitat să mai zâmbești?
Mai bine lasă în urmă ce a fost...uită de oamenii care te-au rănit.
Nu-ți fie teamă să le arăți cine ești cu adevărat! Unii pot înțelege greșit, dar frumusețea vine din tine, varietatea este importantă. Nu te pierde în mulțime! Nu rămâne o umbră fără culoare...un suflet purtat de o adiere. Tot vântul poate fi al tău, dacă ști în ce direcție bate.

Și hai.. zâmbește-mi odată! Încă nu m-ai luat în brațe??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu