Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

duminică, 3 ianuarie 2010

Noul An..Noul Început..


a adus cu el nu doar distracție,ci și zăpadă.Da!Ninge din nou,încă odată ninge,încă odată se va așterne clipa pierdută din 2009.
În fiecare fulg se află câte o dorință vagă,pirdută și străpungătoare.Însăgetată de către om într-un centimetru de zăpadă va dăinui pe vecie.Și câte dorințe,câte speranțe.Ninge,ninge și iar ninge.S-au așternut într-o liniște melodioasă fulgii calzi ai inimii.
O bucată din acest puzzle de nea îl constituie dorințele mele,visele mele,speranțele mele,gândurile mele și emoțiile mele.Ca un lacom mi-am dorit la cumpăna dintre ani o puzderie,atunci au înviat amintirile și trăirile,atunci am știut ce vreau.Dar nu,nu mi-am dorit atâta nea doar pentru mine,ci și pentru tine,pentru el,pentru tine iubit cititor,pentru ei și din nou pentru mine.
Am pierdut șirul și mă bucur ca un copil mic în prezența lui Moș Crăciun.Am ieșit afară și am început să radiez de fericire,deși aveam fluturi în stomac și nedumerirea înrădăcinată în suflet.
Noul An mi-a adus o sumedenie de idei.Și vai mie!Cât de mult îmi plac.Cât optimism încape într-o ființă așa măruntă ca mine.Și câtă fericire.Da,sunt fericită,mă bucur de nou.Și da,zbier cât mă țin plămânii sunt fericită!Pentru mine,pentru tine,pentru el,pentru tine iubit cititor,pentru ei și din nou pentru mine.
Gândește-te că toate nedreptățiile care ți s-au întâmplat acum te-au făcut mai puternic.Plutești pe brațele vântului purtat de o mie și una de dorințe,o mie de vise,o mie și puțin de speranțe.E un început pentru tot!
Este clipa să uiți de tristețe,să te bucuri de viața asta,fără a încerca să o înțelegi în totalitate(oricum nu ai putea),să renaști din nou.Fă ce îți place,iubește pe cine vrei,uită pe cine nu merită să fie reținut și fă lumea un loc mai bun.Lasă-ți spiritul de haiduc să cutreiere pe vecie.
Deschide-ți aripile și zbori...E un nou început!Un nou „eu”,un nou „tine”,un nou „el”,un nou „iubit cititor”,un nou „ei”,un nou „mine”.
Totul e nou..și așa va dăinui.

Un comentariu: