Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

duminică, 27 decembrie 2009

Spală-ți păcatele...îngerule!

De ce?
Simt cum totul se învârte în capul meu..și se învârte...și se învârte...și tot așa.Nu se oprește,deși a amețit.
Mă simt atât de neputincioasă.Atât de mică în fața ta.Nu ți-e milă să îți bați joc cu atâta ușurință,să înlocuiești cu atâta seninătate?Atâtea sentimente,atâtea vise.
De ți-am greșit mă iarta,iar de m-ai iubit înțelege și lasă-mă să plec.Ai văzut prea bine că poți și fără mine,deși m-ai lăsat înecată într-o sticlă cu vin.Ai uitat.Acum dă-mi voie să plec și eu.Nu ți-a ajuns cât rău mi-ai făcut?!Nu ți-a ajuns cât te-ai folosit?Ai aruncat cu praf pe aripile mele.
Iar acum ce ar trebui să fac?Să te implor să mă ierți pentru răutatea și nechibzuința ta?Nu.
Am să-mi scutur aripile și am să zbor.
Ce liniște m-a cuprins.Și încă se mai învârte.Am încercat!Crede-mă că am încercat să fie bine!Mi-am dorit,da!Chiar mi-am dorit.Dar de fiecare dată când încercam să îți arăt aruncai cu același praf pe mine.De parcă nu mi-aș fi dat suficient silința.Și am vrut,crede-mă că am vrut!Dar dacă nu mi-ai alimentat vaga sepranță cu minciuni dulci ea s-a stins.Iar acum vrea să plece.E matură,s-a deșteptat.Și pleacă.Nu încerca să o oprești,e inutil.S-a decis,acum știe ce vrea.Și mai știe că te-a iubit.
Și-a deschis aripile,dar a uitat să zboare.Va învăța pentru că acum își dorește.Până atunci așteaptă un cutremur să îi scuture țigara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu