Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

joi, 24 decembrie 2009

Un Ajun real..

de frumos.Ce mi-aș putea dori mai mult?Am o soră minunată pe care o iubesc mai mult decât propria viață,o familie pe care o iubesc,prieteni pe masură și un ”mă bucur că exiști”.Nu pot descrie în cuvinte sentimentele de plăcere,de iubire,de teamă pe care mi le stârnește cu atâta tupeu Ajunul.Colinde,mâncare din belșug,dulciuri,mirosuri îmbătătoare..ce aș mai putea cere?
Și totuși îmi doream așa de tare să fie și ea aici.Îmi lipsește mult,iar în sânul Crăciunului lipsa ei se accentuează.Dar știu că mă iubește,la fel de mult cum o iubesc și eu.
Și pe ei îi iubesc.Pe toți îi iubesc.Câtă iubire poate încape într-o ființă așa mică?Tu omule,nu te îndoii.Încape mult mai mult decât îți poți imagina tu vreodată.Depășește granița dintre două infinite.Există?Da.Nu mă îndoiesc.
A fost atât de plăcut să ”construim” amândoi simbolul împreună.Să simt ca ești acolo,să vezi că vreau să fiu acolo,pur și simplu să fim acolo.
Am avut o săptamână plină de plăceri,plăceri care mă gâdilă în vârful degetelor.


Șttttt!Au venit colindătorii.Poftiți!poftiți!Umpleți-ne casa cu lumină!
Crăciun fericit tuturor!Și nu uita că te iubesc,da!Și pe tine,și pe tine..și pe...
”O ce veste minunată...”lalala..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu