Please don`t forget to smile.

Please don`t forget to smile.

duminică, 13 decembrie 2009

Aș vrea..


să se întâmple cumva.Să aibă loc,să fie împlinit,să fie acolo,să existe,să simt.Și vreau din ce în ce mai mult,vreau.Oricât de greu e acum,mâine va fi mai ușor.
Nu am nevoie de promisiuni false,de gânduri deșarte și idei preconcepute.Nu vreau să mă amăgesc singură,să mă îmbăt cu apă rece că vine de la sine.Știu că nu va fi așa!Va fi doar dacă fac eu să fie,doar dacă mă dau peste cap să reușesc,doar dacă am încredere că va fi.Și am să împlinesc asta,pentru că pot,pentru că în mine stă puterea să schimb.
Nu am găsit aici,nu e nimic.Sunt sigură că în alta parte va fi.Și chiar este.
Într-o mare de oameni,intr-o mare de gânduri si nedumeriri am găsit și firul Ariadnei.
Într-un amestec de dezgust,speranță și alte lucruri omenești mă-nvart.Să fie hazardul de vină?El mă amețește în acest haos?E chiar așa de dificil?Nu înteleg sau nu vor sa înțeleagă?De ce știu ei că e mai bine?Nu sunt tot oameni?
Sigur că sunt.Sigur că văd.Cum protejează?
Sunt satulă de ”atâtea începuturi”.Mâine va fi mai bine.Nu,nu va fi.Crede-mă prietene,că dacă nu îți faci tu singur viața mai bună sau mai frumoasă,nu te vei trezi cu ea pe nepusă masă.Întâi reușești singur,apoi cu restu.
Te simți trădat?Trist?Nu e nimic,nu e nici prima nici ultima dată.Dar dacă vrei sa schimbi asta atunci amice,fă-o pentru o singură dată.Și fă-o bine.
Fi dur cu tine,nu îți da prea multe șanse.
Ai putea fi uimit de rezultat.
Și nu,nu are nici-o legătură cu ziua de 13.E doar un număr interpretat greșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu